7 תשובות
תדבר עם הטסטר
אנונימי
עשית באתר את הטופס שסיימת מלווה?
היית צריך כבר לסיים את המלווה לילה!!!!
תדבר על זה עם המורה לנהיגה שלך הוא יעזור לך
תדבר על זה עם המורה לנהיגה שלך הוא יעזור לך
שואל השאלה:
לא אנילא הבנתי מה אמורים לעשות
לא אנילא הבנתי מה אמורים לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
נגמר לי המלווה לילה שלשום אבל לא הבנתי מה לעשות עכשיו
נגמר לי המלווה לילה שלשום אבל לא הבנתי מה לעשות עכשיו
אנונימי
חודש לפני שהגמר המלווה היית צריך להכנס לאתר של משרד הרישוי ולמלא טופס הצהרת סיום מלווה
באותו הנושא: