7 תשובות
תדבר עם הטסטר
אנונימי
עשית באתר את הטופס שסיימת מלווה?
היית צריך כבר לסיים את המלווה לילה!!!!
תדבר על זה עם המורה לנהיגה שלך הוא יעזור לך
שואל השאלה:
לא אנילא הבנתי מה אמורים לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
נגמר לי המלווה לילה שלשום אבל לא הבנתי מה לעשות עכשיו
אנונימי
חודש לפני שהגמר המלווה היית צריך להכנס לאתר של משרד הרישוי ולמלא טופס הצהרת סיום מלווה