12 תשובות
תשאלי עוד כמה שבאים אם הם באים עם תחפושת ואם כן אז תבואי עם
ממש לא מביך זה כל הקטע בפורים.. אבל תשאלי עוד חברות אם הן מתחפשות שלא תיהי היחידה
פשוט תשאלי אותה האם כדאי לך להתחפש
שואל השאלה:
הקוד לבוש זה תחפושת אבל יש מצב לא יקשיבו לזה
הקוד לבוש זה תחפושת אבל יש מצב לא יקשיבו לזה
תתחפשי לזונה יהיה מצחיק ממש חחח
אנונימי
אז תבואי עם תחפושת ותשמי בגדים להחלפה בתיק מקסימום תחליפי
שואל השאלה:
אני מתה בדוק
אני מתה בדוק
שואל השאלה:
^ הקטע שאני מתחפשת לגוקר וגם יהיה לי איפור וזה אז אני לא יודעת אם אחרי בצפר להוריד את האיפור או להשאיר
^ הקטע שאני מתחפשת לגוקר וגם יהיה לי איפור וזה אז אני לא יודעת אם אחרי בצפר להוריד את האיפור או להשאיר
אז תעשי מה שאת רוצה אם בא לך תתחפשי ואם לא אז לא מה אכפת לך מה אחרים אומרים לאחרים תמיד יהיה מה להגיד
איך את בכיתה ח' את לא בת 17?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
אל תבואי בתחפושת שום סיכוי תביאי איזה משהו של שטן קטן כזה שימי בתיק ואם יהיו מחופשת אז תומיאח את זה רק אל תתחפשי כבד מידי זה יהיה מביך סמכי עליי