6 תשובות
היי, אפשר הסבר לשאלה? הייתי שמחה לעזור :)
אתה יודע מה זה דכאון..?
שואל השאלה:
אני מרגיש שלא הייתי מספיק חזק איתה, והייתי יותר מדי נחמד ומכיל.
זה אולי נשמע דפוק, אבל אני לא מפסיק לחשוב שאם הייתי קצת יותר "רע" או אדיש היא הייתה ממשיכה לרצות אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי שאני בדיכאון. אני בקושי אוכל ואין לי חשק לקום מהמיטה
אנונימי
תתקשר למוקד ער"ן. אני מבטיחה לך שהם יעזרו לך בצורה מקצועית וטובה
אם אתה בדיכאון כי אתה חושב רק "למה לא פגעתי בה" אני מתקשה להרגיש רע בשבילך על המצב שלך...
ירד לה בגלל משהו אחר, זה בטח הטיפשות שלך:) החשיבה הילדותית לגבי מה זה גבר
אנונימית