12 תשובות
מה
כדי לגרות בנים למרות שהן טועונת שלא.
אנונימי
וואו, מחפיצות את עצמן בלבוש? מה?
מפחיצה את עצמי אני ממש לא
אני אוהבת להתלבש ככה אך ורק בשביל עצמי
ויש לי ציצים מדהימים אז למה לא בובה
אנונימית
נגיד ולא היה בנים בעולם, הייתן עדיין מתלבשות ככה? את האמת.
אנונימי
^כן אחי ואני לסבית בכלל וגם אם לא
אנונימית
מדבר על בנות סטרייטות, ברור שבתור לסבית לא יעניין אותך להרשים בנים
אנונימי
ברור שכן, ועצם זה שאתה חושב שבנות מתלבשות כדי להרשים גברים, דוחה
הן לא מחפיצות את עצמן עם לבוש...אם כבר בנים צריכים לכסות קצת...מסתובבים בלי חולצה ועם שורטים. גם לי יש עיניים...
אנונימית
תשומת לב של הסביבה, לא דווקא לגבי גברים.
הם לא , אנשים שמסתכלים על נשים כחפץ הם אלה שמחפיצים נשים, אנשים שלא מסתכלים על נשים כחפץ לא מחפיצים נשים .