9 תשובות
לא יודעת אני כיתה ט אבל אני אזרום ואגיד "כן!!! קשה מאוד!!!!"
לפי מה שראיתי ושמעתי מאנשים שאני מכירה
הייתה מזעזעת
לפי דעתי החלק של השואה היה ממש לא הוגן ביחס לבגרות של שנה שעברה שהיה בדיחה. שאר החלקים גם היו בניסוח ממש גבוה שלא ממש תואם לשאלות של בגרות ביחס לשנים הקודמות..
לאנונימית, צודקת!
מזל שהיה לנו ספר פתוח, אחרת הייתי נכשל
וואי כן אבל גם זה אני לא בטוחה
אישית היא הייתה לי קלה.
בגלל שהיה לי בעל פה והמבחן שלי הוא מותאם וירד לי הלאומיות וציונות.
אבל נתקעתי טיפה על השאלות בגלל שהן היו מנוסחות בשפה גבוהה
לי היא הייתה בסדר, לא הרגשתי שהקלו עלינו אחרי כל מה שעברנו עם הקורונה
אבל הבנתי שהמון הרגישו שהיא לא הייתה הוגנת בכלל
לא עברתי עליה, אבל גם אם לא והרבה נפלו אני מאמין שהבדיקה תהיה בהתאם. זה קרה גם שנה שעברה בלשון.
לי היא הייתה סבבה אבל בכללי היא הייתה לא הוגנת חוץ מהשאלה של יום כיפור