3 תשובות
לא נראה לי מישהו כאן ידע לענות לך על זה
קשה לי להאמין שמשלמים לו על זה
קשה לי להאמין שמשלמים לו על זה
וואו
אנונימי
הוא לא משתחרר כל עוד ידוע שאופן וודאי שהוא חי, יש מחלקה בצה"ל שאחראית לתמוך במשפחה גם במובן הכלכלי. אין לו משכורת קבע כיוון שהוא לא חתם קבע הוא נפל בשבי האויב ללא יכולת להחליט על עצמו.
באותו הנושא: