8 תשובות
זה הגיוני זה עוזר לך להתמודד עם העצב
אנונימית
אין קשר את לא נוראית
שואל השאלה:
הייתי צריכה את זה תודה
אנונימית
הכל בסדר אל תדאגי, אם זה מה שעוזר לך להתמודד- לכי על זה!!
ותהיי שם בשבילה, מבטיחה לך שיהיה בסדר❤
ברור שזה בסדר! מה קרה לה?
אנונימית
מה הבעיה בלשמוע שירים? זה לא שאת באבל או משהו. מותר לך
זה הגיוני לגמרי
את לא נוראית בכלל