8 תשובות
זה הגיוני זה עוזר לך להתמודד עם העצב
אנונימית
אין קשר את לא נוראית
שואל השאלה:
הייתי צריכה את זה תודה
הייתי צריכה את זה תודה
אנונימית
הכל בסדר אל תדאגי, אם זה מה שעוזר לך להתמודד- לכי על זה!!
ותהיי שם בשבילה, מבטיחה לך שיהיה בסדר❤
ותהיי שם בשבילה, מבטיחה לך שיהיה בסדר❤
ברור שזה בסדר! מה קרה לה?
אנונימית
רגיל
מה הבעיה בלשמוע שירים? זה לא שאת באבל או משהו. מותר לך
זה הגיוני לגמרי
את לא נוראית בכלל
את לא נוראית בכלל
באותו הנושא: