9 תשובות
לקחתי רוקוטאן
מסיכות הבהרה
אנונימית
עדיין יש לי טיפה אבל אני שוטף פנים כל הזמן אם יוצא פצעון אני לא מופצץ
שואל השאלה:
איזה מוצרים אתם משתמשים?
אנונימית
שטפתי פנים כל יום עם מים קרים
ושמתי משחה עם חומצה סליצית שזה עושה פלאים שלוש פעמים בשבוע וחומצה אדומה כזאת של the ordinary שזה גם עושה פלאים בוא נגיד שזה הוריד לי 90% מהצלקות בפנים
אנונימי
https://www.sephora.com/product/aha-30-bha-2-peeling-solution-p442563 זאת המשחה האדומה הזאת של the ordinary

https://medi-pharm.co.il/catalog.asp?page=newshowprod.asp&prodid=1860452 וזאת החומצה

2 הדברים האלה עושים פלאים לעור באלוהים ומניסיון זה מוריד סימנים/צלקות
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
אני משתמשת במשחה שקוראים לך בפנטן משפחה פרקפט תוך 10 ימים עובר הפצע שמים שלוש פעמים ביום בוקר צהריים ערב (ממליצה בחום)
עם יש לכם אקנה שימו כל יןם מגבת נקייה עם הכרית לפני השינה זה ממש עוזר (כל יום להחליף מגבת) ועוד משהו יחסית מוזר אבל עובד.להשים had andsolders אני לא בטוחה איך רושמים אתזה בעברית אד אנד שולדרס? בכל מקרה להשים על הפנים במשך חצי שעה כל יום זה גם עוזר להעלים את האקנה.