6 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה חי קל
הלוואי וזה היה חי קל
חביתה
וסלט
טעים ובריא.
בהצלחה 3>
וסלט
טעים ובריא.
בהצלחה 3>
תאכל חביתה/ביצת עין עם לחם וממרח שאת/ה אוהב/ת וסלט ואחר כך תאכל/י משהו מתוק (זה לא טוב לאכול כזה קצת ביום תשתדלי לאכול יוותר)
שואל השאלה:
אבל לא אכלתי כלום אין קשר לשעה
אבל לא אכלתי כלום אין קשר לשעה
כאילו די מאוחר אז משהו בקטנה
שואל השאלה:
תודה3>
תודה3>
באותו הנושא: