8 תשובות
אולי או שזה מכור לא יודעת אבל אלי או ענבל היו צריכים לזכות
אנונימית
חד משמעית כן
לא אבל בטוח שינו את התוצאות של הקהל אין מצב שהצביעו למיכאל
לא נראלי שזה קשור לשופטים, ההצבעות של הצופים לא באמת של הצופים אלא מי שנראה להפקה שיכול לייצג אותנו
סתם מוגבלים -_-
קנאים מיכאל ניצח בלי שוחד יאללה קצת פירגון
אנונימי
^ אחי מה, ענבל לקחה אותו והניקוד שלה היה מוצדק. אלי היה צריך לנצח. דפאק, ניסיתי להצביע, ולא הצלחתי. אם הייתי מצליחה הוא היה המנצח :|