5 תשובות
שזה בזבוז אתה יכול להיות הרבה יותר מזה
גם אח שלי היה שם זה לא כל-כך כיף.
הוא החליף מלא תפקידים בגלל זה.
מציעים את זה לכולם
תשקול מה דעתך על התפקיד הזה
רוצים שתהיה נהג?
אל תיקח את זה אם אתה לא רןצה
אנונימית
באותו הנושא: