8 תשובות
את כולם
זה חרטא
פעם אחת אבל כן
כולם יודעים שזה עקיצה
וואי זה תייג אותי כל כך הרבה פעמים וואי
גם אותי תייגו איזה 10 פעמים
זה סתם בולשיט
זאת עקיצה.
כן זה סתם תחסמי
אני ששילמתי...
גם אותי כל כך הרבה