4 תשובות
אני לא יודעת אני ממש אוהבת ולא בשביל מה שהם יחשבו אלה בשביל ההרגשה שלי שזה היום המיוחד שלי ומגיע לי להיות הכי יפה בו ולשמוח אם זאת ההרגשה של זר בשבילך אז תלכי על זה
שואל השאלה:
לא זה אומר יש לי יום הולדת מתה לראות את הצבועים שאתם פעם בשנה
לא זה אומר יש לי יום הולדת מתה לראות את הצבועים שאתם פעם בשנה
אנונימית
מה? לא
כולה זר למה פרחה
כולה זר למה פרחה
אנונימית
לדעתי כן, זה די צועק "הי אני פרחה ויש לי יום הולדת".
לא יודעת, ככה אני רואה את זה.
לא יודעת, ככה אני רואה את זה.
באותו הנושא: