12 תשובות
חח לט
זה קצת מעליב
לא
ממש לא צריך לדווח על כזאת או לומר להורים שיטפלו
זה ממש לא בסדר תספרי למחנכת שלך או לאמא מקווה בשבילך שיפטרו אותה 3>
הייתי מעיפה אותה מהבית ספר על זה
ממש לא
אנונימית
לא תחכי למנהלת ותעשי על זה מהומות עד שיסלקו אותה
שואל השאלה:
הורידה לי ממש את הביטחון וממש נעלבתי כי גם הבנות צחקו מזה ואמרו כזה דיימ קטלה אותך וזה וזה ממש הוריד לי את הביטחון
אנונימית