6 תשובות
לצאת יותר מהבית, פחות להתבודד עם עצמך ולנסות להיות כמה שיותר בחברת אנשים
לנסות לצאת כמה שיותר
להבין שזו רק תקופה, לצאת מהבית כמה שיותר הרבה וללמוד שזה בסדר לפעמים להיות לבד כל איד צריך את הלבד שלו:)
שואל השאלה:
אני מרגישה ככה כבר יותר מחצי שנה וזה מרגיש נורא
אני מרגישה ככה כבר יותר מחצי שנה וזה מרגיש נורא
אנונימית
היי אני כבר ככה שנתיים בערך אז התרגלתי
גם אני ככה כבר שנתיים היו זמנים שזה היה כל כך קשה אבל אני לא מוותרת לעצמי אני חזקה ואני לוקחת את זה בטוב זה בסדר להרגיש לבד תנסי להדחיק את התחושה הזו כי זו תחושה נוראית ואנחנו כולנו פה איתך ככה שאת לא צריכה להרגיש בודדה❤
באותו הנושא: