11 תשובות
שואל השאלה:
^^תודה רבה אני מאוד מקווה
אנונימי
אני יכולה להעיד על עצמי שאם אני מתחברת לבן אדם ממש לא משנה לי מה הגובה שלו, ברור שאני אעדיף מישהו גבוה אבל גובה זה לא משהו שיעצור אותי מלהתאהב בבן אדם.
בלי קשר שיש המון בנות שזה כן מפריע להן אבל אם הבחור באמת נראה טוב ופשוט נמוך הן מחליקות, ואתה אומר שאתה נראה טוב אז בכלל אין לך מה לחשוש.
אנונימית
לא בהכרח , נכון שעדיף גבוה יותר .. אבל לא שופטים לפי הגובה, לפחות אני ו 1:60 זה סבבה יש לך עד זמן לקבוע
שואל השאלה:
איזה כיף שיש אנשים כמוכם❤
אנונימי
ואם נניח הייתי מתחברת לאופי שלך לדוגמא לא היה אכפת לי לצאת איתך למרות שאתה יותר נמוך ממני (אני מטר שישים וארבע)
אנונימית
וואי ממש חשבתי על זה שכל הזמן בנים בסטיפס שואלים לגבי הגובה ועכשיו יש לי מה לענות.
היום הייתי ברכבת ועלו אנשים והיה איזה אחד חתיך נמוך, ועוד אחד חתיך גבוה אבל הנמוך יותר.

זהו זה הפואנטה של הסיפור.
לא צריך להיות גבוה.
אתה תגבה כנראה בקפיצת גדילה
תהיה לך קפיצת גובה בדוק
שואל השאלה:
הקטע הכי הזוי שאבא שלי 185 ואיכשהו אני עדיין בגובה הדפוק הזה
אנונימי
אבא שלי סיפר לי שעד סוף כיתה י' הוא היה 1.60 גם ואז הייתה לו קפיצת גדילה מטורפת ועכשיו הוא 1.83
שום דבר לא קבוע עדיין
וואלה שמע אחי, אני בגן הייתי הכי נמוך בקטע פסיכי אבל. ההורים שלי חשבו שאני אהיה נמוך קומה וזה, ועכשיו אני כיתה ז' 1.64. הכל פתוח עדיין, אין לך ממה להיות בלחץ