15 תשובות
נקע בקרסול. איכשהו אני לא נפצעת הרבה.
FML
נפלתי מאופניים באיזה קפיצה
לא שברתי שום דבר אבל הברך שלי התנפחה מאוד
נפלתי פעם על הקרסול ועשו לי שם הדבקה
שואל השאלה:
לי נשפחו מים רותחים על כל הרגל והייתי שבוע בבית חולים...
שואל השאלה:
אני נפצע הרבה
נכנס לי מסמר קטן לכף הרגל/העגיל שלי והסוגר נכנסו לי לחור באוזן וזה היה ממש סיפור כדי להוציא אותם(בית חולים וזה)/נכוותי ביד משמן רותח ועד עכשיו יש לי צלקת ביד/נשפך עליי שעווה רותחת על כל הרגל
שואל השאלה:
גם יום כיפור אחד החלקתי על מדרכה שבורה ונחתכה לי הרגל
שואל השאלה:
אבל ממש כל הרדל
שואל השאלה:
רגל
שברתי אצבע בשדה התעופה
נראלי נשברה לי הזרת ויצאה לי הציפורן מהמקום זב לא כזה נורא אבל כן
כל העצמות שלי ברגל שמאל רוסקו כשהייתי קטנה וכתוצאה מטיפול כושל אני שברתי את הרגל משהו כמו 20+ פעמים עד שהחליטו לשים לי ברזלים ברגל
2 ילדים נתנו לי boost בטרמפולינה, הייתי באמצע, קפצתי ועשיתי 2 או 3 סלטות אחוריות ברצף ונחתתי הפוך, הרגליים והגוף הלכו אחורה, הייתי משותק ולא יכלתי לדבר, יכלתי למות מהסיטואציה.
פציעות אחרות היו מסמר גדול ברגל, שבר ביד.
תוספתן שנקרע
נכנסו לי זכוכיות לברך