16 תשובות
לך על הדק הנורמלי להוג
שואל השאלה:
אני לא מבין מה הבעיה איתו?
אני לא מבין מה הבעיה איתו?
אנונימי
דק זה מעיד על רמת אינטילגנציה נמוכה מאוד..
אין פלא שאתה תמיד מפסיד..
אין פלא שאתה תמיד מפסיד..
עובדה שאתה מפסיד
שואל השאלה:
שומעים?, אתם לא עונים לי על השאלה ברצינות, ואם אין לכם להגיד לי/לענות על השאלה שלי אל תכתבו.
שומעים?, אתם לא עונים לי על השאלה ברצינות, ואם אין לכם להגיד לי/לענות על השאלה שלי אל תכתבו.
אנונימי
כי אין קשר בקלפים ככ
עניתי לך
הדק לא טוב
הדק לא טוב
שואל השאלה:
אוקיי אז מה לשים במקום מה?
אוקיי אז מה לשים במקום מה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה הוא לא טוב ?
אבל למה הוא לא טוב ?
אנונימי
אמרתי לך אם אתה אוהב תהוג תחליף את כל הדק לדק הוג סייקל הרגילה
שואל השאלה:
אתה מודע לכך שיש עוד דקים עם הוג ריידר חוץ מהוג סייכל כן?
אתה מודע לכך שיש עוד דקים עם הוג ריידר חוץ מהוג סייכל כן?
אנונימי
תהנה בחייאת אתה שאלת עניתי אתה לא תעלה בחיים ארנה עם הגישה הזאת
תסתכל דקים של הטופ
דק חלש
שואל השאלה:
ליגה אחת
ליגה אחת
אנונימי
איזה ארנה
באותו הנושא: