2 תשובות
לא, גם אני ככה
אבל תשימי לב שזה לא פוגע כי זה יכול
אבל תשימי לב שזה לא פוגע כי זה יכול
לא בהכרח
אבל תזכרי שזה לא תמיד נעים לאנשים שסביבך.
אבל תזכרי שזה לא תמיד נעים לאנשים שסביבך.
באותו הנושא: