4 תשובות
כי הן עברו טיפול..
הן לא..
אלא אם את עושה משהו כואב
ככה זה
זה גם תלוי איזה טיפול עושים יש כאלה שרגישים יש כאלה שפחות
שואל השאלה:
אני בטיפול רביעי וכל טיפול אחרי זה כואב וזה היה עקירה