4 תשובות
כי הן עברו טיפול..
הן לא..
אלא אם את עושה משהו כואב
אלא אם את עושה משהו כואב
ככה זה
זה גם תלוי איזה טיפול עושים יש כאלה שרגישים יש כאלה שפחות
זה גם תלוי איזה טיפול עושים יש כאלה שרגישים יש כאלה שפחות
שואל השאלה:
אני בטיפול רביעי וכל טיפול אחרי זה כואב וזה היה עקירה
אני בטיפול רביעי וכל טיפול אחרי זה כואב וזה היה עקירה
באותו הנושא: