12 תשובות
אוי ואבוי ברוך
הכי חשוב לרדת לשכונות ולשפוך דבק מגע בכניסה לבית שלהם חחח
מה נסגר
אל תאמיני להן, הן סתם חלשות,ולגבי אבא שלך הוא טועה
את ממש לא ילדה זבל אני הייתי שורף את השכנות האלה
את לא אשמה בכלום. את לא ילדה זבל. אני מצטערת שזה מה שאת עוברת, לאף אחד לא מגיע שיתייחסו אליו ככה זה פשוט מזעזע. מגיע לך יותר טוב. השכנות האלה לא יודעות את מקומן, הן לא מכירות אותך, מי הן שיגידו את הדברים האלה? אני מרחמת עליהן שזה מה שהן עושות, זה דוחה ואין לזה צורה, ואני גם בטוחה שכל מה שהן אמרו זה לא נכון. מי הן לשפוט? מה שיש להן לעשות בחיים זה לרכל על מישהי שהן לא מכירות באמת.
ואבא שלך גם לא מתנהג יפה, הוא ממש לא יכול להגיד לך "ששש" כדי שלא תדברי איתו. זה פשוט לא עובד ככה. הוא לא יכול להשתיק אנשים ולהתייחס אליהם בצורה כזאת.
שום דבר מזה לא אשמתך ולא אומר עלייך שום דבר, זה לא אשמתך שאת מוקפת בכאלה אנשים. אני בטוחה שאת מקסימה!!!
השאלה הזאת בדיוק היתה לפני כמה ימים בעמוד הראשי
. .
לא את לא אמורה אני כל כך מצטערת שזה קורה לך ניסית לדבר עם אמא?, וכבר שאלת את השאלה הזאת לפני כמה ימים ולפני כמה זמן בדיוק באותו ניסוח ואני זוכרת את זה כי כבר עניתי לך שם, יש סיבה שאת שואלת את זה כל הזמן?
זוכרת את השאלה הזאת, ובאסה שלא הצלחנו לעזור לך
כל מה שאני יכולה לעשות מעבר ללהגיד לך שאת מקסימה כי רואים שהנושא חשוב לך ושאת אמיצה מספיק כדי לכתוב את זה כאן זה להגיד לך שאני פה בשבילך אז אפ את רוצה בשמחה תכתבי לי ונדבר:)
אל תוותרי, תדברי עם אמא שלך ועם עוד אנשים שאת מכירה שיוכלו אם לא לעזור אז לפחות להקשיב ולקבל אותך באהבה❤
אני מצטער לשמוע את סובלת ככה
נסי ללמוד אמונה, לדבר עם השם
כואב הלב בריונות לכל דבר. אני מקווה שהמצב ישתפר.. סליחה שאין לי דרך לעזור❤
מצטערת בשבילך שעברת את זה