10 תשובות
טכנית היום ה7
אם אתה מחוסן 5 ימים ואם לא שבוע וחצי
זה לא קשור לחיסון
שואל השאלה:
אני מחוסנת אבל אני עדין יוצאת חיובית בבדיקות
חמש ימים עושים בדיקה ביתית עם יוצא לך חיובי אז עוד יומים
אנונימית
אם אין לך תסמינים ועברו 5 ימים את יכולה לצאת.
זה יצא לך חיובי בבדיקת אנטיגן אבל את יכולה לצאת. זה מה שהרופא אמרה לאמא שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יש לי?
שואל השאלה:
יש לי שיעול ומשהו בריח
שואל השאלה:
יש דברים מסוימים שאם אני מריחה אותם יש להם ריח מוזר ברמות
תסמינים יכולים להישאר גם אחרי הקורונה
בגלל זה עושים בדיקה ביתית ביום החמישי ועם זה יוצא חיובי נשארים שבע ימים כאילו עוד יומים
לפחות נראלי
אנונימית