6 תשובות
לנקות בתים של אנשים או משהו להוציא כלבים לטיולים
אנחנו עשינו בסניף קיוסק וערב סרט שעלה חמישה שקלים דמי כניסה ומכרנו שם גם שקיות פופקורן ופחיות, הלך טובב
הרווחנו יחסית הרבה אבל לא עשינו הכתרה בסוף בגלל הקורונה (אימוגי בוכהה)
הרווחנו יחסית הרבה אבל לא עשינו הכתרה בסוף בגלל הקורונה (אימוגי בוכהה)
קיוסק של השמינית השמיניסטיות אצלנו מיליונריותת הם קונות חבילה של 10 במבות ב20 שקל וכול במבה הם מוחרות ב7 שקל
ערב כישרונות או ערב שירה ותמכרו דברים או קחו כניסה כמה שקלים
שואל השאלה:
יש עוד רעיונות?
יש עוד רעיונות?
מכירת עוגות
עמדת יד 2 עם מלא דברים שתביאו
עמדת יד 2 עם מלא דברים שתביאו