7 תשובות
יש מצב
לא בטוחה
לא בטוחה
כן, אני מתכוונת ללכת למגמה שנה הבאה
כן או רפואה משהו ספציפי שאני רוצה
או הנדסת חשמל
או הנדסת חשמל
כן אני.
עכשיו אני גם רואה ניתוח במסך השני שלי.
לומד ביולוגיה ורפואה בתור מגמה וגיליתי שאני ממש טוב במקצועות האלו וזה גם ממש מסקרן ומגניב אבל לא חושב שאתעסק במשהו שקשור לרפואה כי זה נשמע חתיכת עומס אם כב3 יותר ביולוגיה אם בכלל מי יודע
אני
באותו הנושא: