3 תשובות
שואל השאלה:
סתם לצאת בחוץ
אנונימי
גם ההורים שלי היו ככה בהתחלה ואני גם שומרת ותכלס לפעמים כדי באמת להשאיר יום אחד למשפחה כי זה נחמד להיות איתם..
אבל אם בכל זאת אתה רוצה לצאת אז תגיד להם שתצא אחרי הקידוש ותחזור מוקדם או משהו.. ושזה עדיין לא יפריע ללימוד תורה או מה שאתה אמור לעשות
ותצא עם חברים קרובים שהם מכירים
פשוט אל תהיה דתייה ולערות למשפחה שלך שאלוהים לא קיים