15 תשובות
בהצלחה ימלאך
הכל טוב (: בהצלחה
ברור, בהצלחה !!
בטוחה שהתאמנת, אין סיבה להלחץ.
אם יש נושא שטת לא סגורה עליו תשבי עוד קצת יש לך מלא זמן עד ראשון
אמן תזכה בלוטו
בהצלחה מקווה שיהיה לך קל ושתקבל ציון הכי טוב שיש
בהצלחה תן בראש3>
תחרוש, זה שווה את זה תאמין לי
גם לי
המון בהצלחהה קטן עלייך לא להילחץ!!
בהצלחה
שואל השאלה:
חחח נראה לי זה יהיה אתגר אני לא הכי טוב במתמטיקה והזהירו אותנו גם שרמת הקושי במבחן הזה תעלה גם הוסיפו שאלה אחת יותר ויהיו מלא סעיפים בטח
אנונימי
שואל השאלה:
^^המבחן ביום ראשון,עוד לא עשיתי אותו
אנונימי
בהצלחה :)
Hlo
שואל השאלה:
חחח תודה,זה הציון הכי גבוה שלי במתמטיקה השנה וזה גם אחרי הרבה זמן שלא קיבלתי ציון כזה במקצוע הקשה הזה
אנונימי
כל הכבוד!!
שואל השאלה:
שכחתי לעדכן,בסוף קיבלתי 70
אנונימי