7 תשובות
לערוך תשובות, ואת לא יכולה מתחת ל49
כי את לא מספיק "אמינה", אלה החוקים, סוג של עונש.
בשביל לערוך שאלות ותשובות צריך להיות מעל 50 נקודות אמינות.
אני משתמש בעייתי
בעייתי מתחת ל39 נקודות ופאק ימחקו לי את השאלה וירד לי אמינות ביי סטיפס יקר
לא יכולה לערוך שאלה או תשובה
מתחת ל50 אי אפשר לערוך
פשוט כמשמעותו ?
את לא יכולה לערוך אם יש לך מתחת ל40 נקודות