6 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכולם אני אנסה להגיד להם משהו
תודה לכולם אני אנסה להגיד להם משהו
אנונימית
אם את קטנה הם לא ישתכנעו לא משנה מה את צריכה להראות להם שנים שאת רוצה ואז הם ידעו שאת רצינית וזה לא חשק שיעבור או משהו ילדותי
תסבירי למה את לא אוהבת את האף ואיך זה גורם לך להרגיש איתו
תגידי להם בדיוק מה שכתבת פה
לפני שאת משכנעת אותם, את חייבת להיות בטוחה שההחלטה זאת מקבלת היא הטובה ביותר.
כי לפעמים אנשים הולכים לניתוחים למרות שהם לא צריכים בזה, אולי זה חוסר ביטחון למרות שזה לא באמת ככה.
אבל אם זה ממש מעיק ובלתי נסבל, דברי איתם, תחקרי על סוגי ניתוחים איפה וכאלה,
טבלת יתרונות חסרונות ותסבירי להם כשיש להם זמן ומצב רוח מתאים.
כי לפעמים אנשים הולכים לניתוחים למרות שהם לא צריכים בזה, אולי זה חוסר ביטחון למרות שזה לא באמת ככה.
אבל אם זה ממש מעיק ובלתי נסבל, דברי איתם, תחקרי על סוגי ניתוחים איפה וכאלה,
טבלת יתרונות חסרונות ותסבירי להם כשיש להם זמן ומצב רוח מתאים.
תסבירי להם
באותו הנושא: