11 תשובות
כן לגיטימי
מבינה אבל תחשוב מה עדיף שאתה תתעצבן או שלהם ישאר חברה?
אנונימית
כן כי קבעתם לפני
ברור שתתעצבן, ברור שהם צריכים לחגוג את יום האהבה, אבל הם יכולים חלק מהזמן לתת לך ליומולדת שלך
וגם אני בטוחה שיהיה לה יותר נחמד רק שניכם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל החברות שלהם ביחד איתם בסהכ כמה חודשים עד שנתיים, אנחנו חברים מגיל 0. מאכזב מה אני אגיד לכם
אנונימי
תקשיב אני הכי מבונה בעולם הם יכולים לפנות חלק מהיום כדי ליהיות איתך תדבר איתם
ממש הגיוני שתתעצבן
מובן שיצאו עם חברה שלהם אבל אם הם כבר קבעו איתך וביטלו לך בשביל זה זה ממש לא בסדר ומרתיח
שואל השאלה:
אין, חלק הולכים לצימר מהצהריים, וכל מיני פעילויות מהבוקר וכאלה.
אותי לימדו שחברים זה במקום הראשון, כנראה שלא אצל כולם זה ככה.
אנונימי
לא חובה שזה ככה תיהיה עם המשפחה וזהו אני מבינה שזה הרס לך אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
החברים הם המשפחה היחידה שלי...
אנונימי