17 תשובות
או שנגמר להם או שהתשובה לא עזרה
שואל השאלה:
אף פעם לא מחלקים לי ואני תמיד מנסה לענות הכי טוב והכי בכנות
אנונימי
למה אתה לא מחלק פרחים?
שואל השאלה:
אני תמיד משתדלת עם נשאר לי לחלק
אנונימי
יש פשוט הגבלה של 5
כי הם אפסים
אנונימי
התגובה לא עזרה.
הם רוצים לא לחלק.
שכחו גם אפשרי
אין להם עוד פרחים.
או שהם לא רוצים לתת לך.
שואל השאלה:
אפרוחיקית אהבתי מה שרשמת בפרטי אבל אני לא יכולה לענות כי אין לי פרחיםם
אנונימי
^ תעני לה בקיר.
שואל השאלה:
עניתי שם כבר
אנונימי
שואל השאלה:
עוד שאלה:
אתם מאלה שמחלקים פרחים או לא?
אנונימי
אני מחלקת
כי הם אלרגיים
^אמאא
אנונימית
אולי אין להם עוד
סנובים
אל תהיה
לא שמים לב או שלא בא להם