6 תשובות
את לא אוהבת שקוראים לך חיים שלי
אנונימי
שבת שלןם ולב
e1a
בסדר זה טיפוס כזה של אנשים הכל טוב תעני פשוט שבת שלום
שבת שלום גם לך❤
שואל השאלה:
לראשון ,אני אוהבת ואין לי בעיה אבל אנחנו בקושי מכירים מה חיים שלי
אנונימית
אה אז תגידי לו שעדיין את לא מונה שיקרה לך חיים שלי זה מוקדם מדי ותרשמי לו שבת שלום ולב אדום (שבת שלום)