6 תשובות
נכון
שואל השאלה:
אז מה ההבדל בין כל המקומות האלו ?
אנונימית
בהופעה יהיו שורות
והדשא זה הכי מאחורה
שואל השאלה:
אז אם אני קונה לדשא זה אז בוחרת איפה אני לעמוד ? כאילו מי שמגיע יותר מוקדם זה אומר שהוא יותר קרוב ?
אנונימית
זה לפי הזמן שאת מגיעה, את יודעת הדשא ענק ככל שתבואי יותר מוקדם ככה תתפסי מקום קרוב יותר
*לא מומלץ בכלל הייתי בהופעה שלו לפני כמה שנים ועוד שניה נמחצתי שם למוות.
השנה אני הולכת לכיף עם חברות לא אכפת לי מיקום בדשא
תמסרי לו דש ממני