7 תשובות
מהמם!!
לכי על זה. זה מושלם
אם זה מה שאת אוהבת לכי על זה
בהצלחה תתחדשי :)
בהצלחה תתחדשי :)
מהמם ונוח - את לא צריכה אישור מאף אחד לעשות מה שבא לך בשיער שלך. את כנראה אמיצה מידי בשביל אלו שמנסים לעצור אותך. אז ברור שתעשי מה שאת אוהבת - את תהיי מהממת ויותר מזה, את יודעת מה טוב לך ומה משמח אותך יותר מהם. פעם עשיתי קרחת וכל העולם היה לו מה לומר על זה - אבל זה מה שרציתי. מהר מאוד זה נהיה צעד חשוב בעצמאות שלי, ובהצבת הגבולות שלי סביב. שיער שלי. אני קובעת. תקפצו!
תסתפרי
ביג דיל השיער יגדל
ביג דיל השיער יגדל
מה הדאלה
לא יפה לדעתי
באותו הנושא: