7 תשובות
מגיל 18
להשתכר אף פעם לא
תהיי חכמה בבקשה ולא להגרר
להשתכר אף פעם לא
תהיי חכמה בבקשה ולא להגרר
תשמעי בעיקרון לדעתי זה מתי שאת מרגישה מוכנה ולא מושפעת חברתית מזה נגיד.
לדעתי 16 פלוס זה מעולה
לדעתי 16 פלוס זה מעולה
16 אחלה גיל
עם חברים טובים
עם חברים טובים
אני שתיתי פעם ראשונה בגיל 10
עם אתה חושב שאתה מוכן/ה לשתות אז תישתי/ה
עם אתה חושב שאתה מוכן/ה לשתות אז תישתי/ה
אנונימית
אני חושבת ש18, הגוף כבר די מפותח בעיקר המוח.
בגיל מוקדם מדי זה יכול לגרום לנזק שכלי שלא ניתן לתיקון
ולגבי להשתכר, סתם מיותר - אפשר לשתות גם לכיף פעם ב...
בגיל מוקדם מדי זה יכול לגרום לנזק שכלי שלא ניתן לתיקון
ולגבי להשתכר, סתם מיותר - אפשר לשתות גם לכיף פעם ב...
גם, לדעתי, 17-18
כשאת קצת יותר שקולה לקבלת החלטות.
אני התחלתי באיזור ה14.
כשאת קצת יותר שקולה לקבלת החלטות.
אני התחלתי באיזור ה14.
בתכלס כפי שכתוב בחוק 18+
אם את ממש רוצה לכי על זה, מתחת ל16 לא הייתי ממליצה אבל
תאכלי לפני כמו שצריך, אבל לא לשתות ישר אחרי הארוחה
אני אישית ממליצה לך לדחוף חופן תפוציפס לפה אחרי כל שוט זה עובד לי תמיד
ולגבי להשתכר- אני תמיד אומרת שאם כבר שותים אז עד הסוף, אין טעם סתם להרוס את הכבד ולהיות סאחים בכל זאת
כמובן כמובן לא להגזים ברמותת אבל כן לתפוס ראש++, לא להגיע למצב של הרעלה אבל
תשתי לאט, קחי איזה עשרים דק הפסקה בין כל שוט-שניים, כי לוקח לזה זמן להשפיע ושלא תאבדי את זה מהר, כשאת מרגישה שאת כבר לא מאה אבל את מודעת לעצמך מאוד תקחי עוד איזה שוט אחד וזהו סלאמת
אבל!!!!!!! תדאגי שתהיה לצידך איזו חברה שלא שותה או שותה בקטנה שתשים עלייך עין, המצב עלול להיות מסי
אם את ממש רוצה לכי על זה, מתחת ל16 לא הייתי ממליצה אבל
תאכלי לפני כמו שצריך, אבל לא לשתות ישר אחרי הארוחה
אני אישית ממליצה לך לדחוף חופן תפוציפס לפה אחרי כל שוט זה עובד לי תמיד
ולגבי להשתכר- אני תמיד אומרת שאם כבר שותים אז עד הסוף, אין טעם סתם להרוס את הכבד ולהיות סאחים בכל זאת
כמובן כמובן לא להגזים ברמותת אבל כן לתפוס ראש++, לא להגיע למצב של הרעלה אבל
תשתי לאט, קחי איזה עשרים דק הפסקה בין כל שוט-שניים, כי לוקח לזה זמן להשפיע ושלא תאבדי את זה מהר, כשאת מרגישה שאת כבר לא מאה אבל את מודעת לעצמך מאוד תקחי עוד איזה שוט אחד וזהו סלאמת
אבל!!!!!!! תדאגי שתהיה לצידך איזו חברה שלא שותה או שותה בקטנה שתשים עלייך עין, המצב עלול להיות מסי
באותו הנושא: