4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
תגידי לו !!
תנסי להבין אם עדית משהו ואם לא תגידי שזה לא בסדר וציפית מאוד
תנסי להבין אם עדית משהו ואם לא תגידי שזה לא בסדר וציפית מאוד
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות זה קרה לי עם הבן אדם הכי חשוב לי, הבן זוג שלי ואני ממש מבואסת כאילו למה הוא לא שלח כלום? עשיתי משהו?
אני לא יודעת מה לעשות זה קרה לי עם הבן אדם הכי חשוב לי, הבן זוג שלי ואני ממש מבואסת כאילו למה הוא לא שלח כלום? עשיתי משהו?
אנונימית
ברור
באותו הנושא: