4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תגידי לו !!
תנסי להבין אם עדית משהו ואם לא תגידי שזה לא בסדר וציפית מאוד
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות זה קרה לי עם הבן אדם הכי חשוב לי, הבן זוג שלי ואני ממש מבואסת כאילו למה הוא לא שלח כלום? עשיתי משהו?
אנונימית