8 תשובות
ב0:40
למה לא עכשיו, את תקומי עייפה
שואל השאלה:
כי אין לי כוח
כי אין לי כוח
אנונימית
גם אני ואני ישנה בסביבות 2 בלילה וקמה טוב מאוד
שואל השאלה:
אחלה^
אחלה^
אנונימית
כמה שיותר בקרוב
עכשיו ועוד דקה
עוד 20/10 דקות
באותו הנושא: