5 תשובות
אם יהיה יום נעים אפשר לעשות פיקניק בחוץ.
לשלב טיול למקום יפה ואז ללכת למסעדה שווה .
איזה כיף לך
לכו לאכול יחד המבורגר אין יותר רומנטי מזה
וואו לצאת בערב לשווארמה.