13 תשובות
כן ותעשי בדיקת pcr
לפי מה שאמרו לי בבית ספר רק בדיקה שלילית ואת יוצאת
כן תהני
לא את צריכה בדיקה ואם את חיובית אז בידוד
אם את בגיל בית ספר אז לא
לא, ביטלו את הבידודים
עושים בדיקת אנטיגן מוסדית ואם את חיובית אז את בבית ואם שלילית את בביתספר
אם את חיובית אז כן.
ביטלו את הבידודים, אבל רק למי שחולה אז יש בידוד
אנונימית
עדיף