5 תשובות
כן אני חושב
נראה לי
14.02 כן
שואל השאלה:
כלומר לא מביאים משהו לסתם חברים ולא חוגגים או משהו עם אנשים חוץ מהבן/בת זוג?
כלומר לא מביאים משהו לסתם חברים ולא חוגגים או משהו עם אנשים חוץ מהבן/בת זוג?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זאת בעיקרון השאלה אני רוצה להבין אם זה מתייחס לאהבה רומנטית בין בני זוג או שאפשר נגיד לחגוג את זה שאני אוהבת את החברים שלי
כאילו ברור שאפשר השאלה אם זה נהוג
כן אבל זאת בעיקרון השאלה אני רוצה להבין אם זה מתייחס לאהבה רומנטית בין בני זוג או שאפשר נגיד לחגוג את זה שאני אוהבת את החברים שלי
כאילו ברור שאפשר השאלה אם זה נהוג
אנונימית
באותו הנושא: