5 תשובות
מחזקת!
מי אתם חושבים שאתם יאגואיסטים
מי אתם חושבים שאתם יאגואיסטים
ולבנות זה מותר נכון
לבנות שמשחקות עם בנים זה סבבה נו
לבנות שמשחקות עם בנים זה סבבה נו
כן כל הבנים מתחילים שיחה ואז עונים בדיליי. 100 אחוז מאיתנו הם כאלו, הכללה יפה.
לשאלתך. יש מצב שהוא פשוט עסוק.
אם הוא רואה ולא עונה אז הוא לא באמת רוצה קשר איתך. נתקי איתו קשר.
לשאלתך. יש מצב שהוא פשוט עסוק.
אם הוא רואה ולא עונה אז הוא לא באמת רוצה קשר איתך. נתקי איתו קשר.
דווקא אני לא כזה שמתי לב שהבנות כאלו אם לומר את האמת
כל כך
היה לו פה שיחות עם מישהו ממש זרם באמצע הלילה יום יומיים אחרי
כלום שקט היי
היי
מה קןרה
מה קורה פה נגמר
גפ עם עוד שניים שעזרתי להם עם עצות זה קרה
מה הלוז עבר הלילה שכחתם?
אגב גם בנות עשו לי את זה אז מה הקטע של כל האנשים בנים ובנות
היה לו פה שיחות עם מישהו ממש זרם באמצע הלילה יום יומיים אחרי
כלום שקט היי
היי
מה קןרה
מה קורה פה נגמר
גפ עם עוד שניים שעזרתי להם עם עצות זה קרה
מה הלוז עבר הלילה שכחתם?
אגב גם בנות עשו לי את זה אז מה הקטע של כל האנשים בנים ובנות