8 תשובות
אני נקלעתי לאותו מצב אמרתי לה שאני מרגישה טוב קצת כואב לי אבל אני בסדר זה שקר כן
תגידי שאת לא מרגישה טוב או במייטבך
שואל השאלה:
בא לי לומר משו חיובי
אנונימי
"מרגיש לא טוב , אבל נקווה שמחר אני ארגיש יותר טוב..
תכתוב שלא כל כך טוב אבל תודה שהיא שאלה
אני לא מרגישה טוב, תודה לך על ההתעניינות:)
תגידי שאת בסדר אבל ",.,.,..," הכוונה מרגישה מנוזלת, כאבי ראש ומה שאת מרגישה