57 תשובות
לא ראיתי שום תסמין של אוטיזם בכל הטקסט הארוך הזה אחי
תקרא מה זה אוטיזם קודם
פחחח בטח כולם יגידו עכשיו שאח שלך גיי
יש לו תחביבים שונים פשוט תרגיע
תקרא מה זה אוטיזם קודם
פחחח בטח כולם יגידו עכשיו שאח שלך גיי
יש לו תחביבים שונים פשוט תרגיע
לא, יש מצב שהוא פשוט נשי... או שכל הבנות אוהבות אותו, זה לא מוזר...
נגיד אח שלי הקטן, בן 10, הוא בכיתה ה', הוא מוקף בנות, אבל הוא גברי לגמרי.
עושה כושר, רץ, משחק כדורגל, אוכל בריא, משחק במחשב, יש לו חברים, אבל עדיין בנות מתות עליו ואומרות שהוא פשוט הכי חתיך בביתספר, זה לא מפתיע אותי... :-)
גם אני בעצמי שומע את זה המון, שאני פשוט חתיך.
לעזאזל, אין בזה שום דבר רע.
יש מצב שאח שלך פשוט מתחבר לצד השני שלו... תתחיל לעניין אותו בתחביבים של בנים, מכוניות, כדורגל, לא חסר.
אתה יודע מה גברים אוהבים, תתחיל להיות שם בשבילו, כנראה הוא מאבד אותך...
נגיד אח שלי הקטן, בן 10, הוא בכיתה ה', הוא מוקף בנות, אבל הוא גברי לגמרי.
עושה כושר, רץ, משחק כדורגל, אוכל בריא, משחק במחשב, יש לו חברים, אבל עדיין בנות מתות עליו ואומרות שהוא פשוט הכי חתיך בביתספר, זה לא מפתיע אותי... :-)
גם אני בעצמי שומע את זה המון, שאני פשוט חתיך.
לעזאזל, אין בזה שום דבר רע.
יש מצב שאח שלך פשוט מתחבר לצד השני שלו... תתחיל לעניין אותו בתחביבים של בנים, מכוניות, כדורגל, לא חסר.
אתה יודע מה גברים אוהבים, תתחיל להיות שם בשבילו, כנראה הוא מאבד אותך...
זה לא אוטיזם הוא מתחבר לנשים יותר ולצד הנשי שבו
ליטרלי איך כל דבר שרשמת פה קשור לאוטיזם?
אז יש לו תחומי עניין שונים משלך, זה לא עניינך
אז יש לו תחומי עניין שונים משלך, זה לא עניינך
מה קשור אוטיזם?! בחיים לא שמעת על המושג "הומו" ייתכן וככה הוא נולד
אנונימית
^זה אפילו לא קשור למשיכה מינית. יכול להיות שהוא סתם אוהב דברים שהחלטנו שרק בנות יכולות לאהוב. די להכליל, יש המון הומואים גבריים כנראה יותר משואל השאלה.
במקומך הייתי מתחיל לחשוד שהוא יצא מהארון שהוא יגדל
כנראה גיי
הוא לא אוטיסט אבל כן יהיה הומו מקווה שתקבלו אותו
^^^זה ליטרלי הטיפ הכי נוראי שראיתי באתר הזה שלא קשור לדת
יש הומואים גבריים אבל מי שנשי בדרך כלל לא סטרייט לכל התועים
אנונימית
אל תיהיו תמימים אין דבר כזה סטרייט שהוא נשי
אנונימית
באמת אתה אשכרה שאלת את זה?
אין פה סימן אחד לאוטיזם בכל מה שכתבת
ולכל האנשים הטובים בתגובות שכותבים שהוא הומו ושצריך לחנך אותו אחרת להיות גברי יותר
תנו לי לגלות לכם סוד
א גבריות ונשיות הם מונחים שהחברה יצרה באותה מידה לרקום היה יכול להיות הדבר הכי גברי ומכוניות היה הדבר הכי נשי
ב אין קשר בין נטייה מינית לגבריות או נשיות
העובדה שמישהו נשי לא עושה אותן גיי
ג אי אפשר לשנות נטייה מינית אז "לחנך" אותו לראות כדורגל ולהיות "גברי" לא יעזור
תבינו את זה ותתבגרו
אין פה סימן אחד לאוטיזם בכל מה שכתבת
ולכל האנשים הטובים בתגובות שכותבים שהוא הומו ושצריך לחנך אותו אחרת להיות גברי יותר
תנו לי לגלות לכם סוד
א גבריות ונשיות הם מונחים שהחברה יצרה באותה מידה לרקום היה יכול להיות הדבר הכי גברי ומכוניות היה הדבר הכי נשי
ב אין קשר בין נטייה מינית לגבריות או נשיות
העובדה שמישהו נשי לא עושה אותן גיי
ג אי אפשר לשנות נטייה מינית אז "לחנך" אותו לראות כדורגל ולהיות "גברי" לא יעזור
תבינו את זה ותתבגרו
אין קשר לאוטיזם, אוטיזם זה בעיה של תקשורת, אין קשר אחי בין הדברים חחח
יש לך את זה ביותר ספאם? כאילו מה רצית עכשיו שכולם יגידו לך אולי הוא גיי או גבר נשי אבל זה לא אוטיסט כאילו שלא ידעת די די זה נשמע הומופובי רצח ולא מצחיק
אנונימית
אין קשר.
למה שלבן לא יהיו חברות בנות בכיתה ד? לאח שלי (כיתה ה') יש חברה הכי טובה ואני רואה כמה כיף להם ביחד. אין בזה שום דבר מוזר.
נשמע אח חמוד סך הכל.
למה שלבן לא יהיו חברות בנות בכיתה ד? לאח שלי (כיתה ה') יש חברה הכי טובה ואני רואה כמה כיף להם ביחד. אין בזה שום דבר מוזר.
נשמע אח חמוד סך הכל.
זה לא קשור לאוטיזם בשום צורה. זה בסך הכל אומר שאח שלך שונה מעט מהנורמות שהחברה מכתיבה וזה בסדר גמור. ולכל מי שכותב שהוא הומו, תגידו אתם מבינים שהילד בכיתה ד? אין שום דרך לדעת נטייה מינית בגיל הזה, וזה שגבר נשי יותר לא אומר שהוא גיי- תתבגרו.
הוא לא אוטיסט.. זה אפילו לא קשור.. הוא פשוט נשי ואולי אפילו גיי
תשמרו עליו שלא יגמור בארון (אין קשר לאוטיזם וזה ברור)
אנונימית
^^מ ס כ י ם
רגע, אז אתה אומר שיש לו הרבה חברות אז אתה חושד שהוא אוטיסט? אתה מבין שאוטיזם זה בעיות חברתיות כן? בתור אוטיסט, ליטרלי לא היו לי חברים עד שהעבירו אותי לחינוך מיוחד, זה לא הגיוני מה שאתה אומר
ולא, בית בובות ושופינג לא יהפכו אותו להומו, זה לא עובד ככה, תתפלאו אבל הומואים יכולים גם לשחק כדורגל ולתקן מכוניות, אני מכור לשופינג והיית תקופה שהצבע האהוב עליי היה ורוד (זה כל הזמן משתנה חח), יש לי בת זוג כבר 5 שנים
ולא, בית בובות ושופינג לא יהפכו אותו להומו, זה לא עובד ככה, תתפלאו אבל הומואים יכולים גם לשחק כדורגל ולתקן מכוניות, אני מכור לשופינג והיית תקופה שהצבע האהוב עליי היה ורוד (זה כל הזמן משתנה חח), יש לי בת זוג כבר 5 שנים
חוששני שאתה צריך לקחת את אח שלך לפסיכיאטר, הוא ידע מה לעשות
אנונימי
מה קשור הדברים שהוא עושה לבין אוטיסט? אתה אומר עכשיו שכל מי שמשחק במשחק של בנות או בברביות הוא אוטיסט ואתה טועה ובענק הוא כולה משחק בדברים של בנות ורוצה להיות יותר נשי או שהוא פשוט מתחבר יותר לבנות
מה הקשר אוטיסט?
אחי אל תלך להיות לא קבן ולא פסיכולוג
למה יש לך יכולות אבחון של קרפדה עיוורת
הוא לא אוטיסט
אולי טיפה נשי
זה שיש לו הרבה חברות זה אומר שיש לו יכולות חברתיות אז אוטיסט הוא לא
גיי אולי...
אבל זה לא אוטיסט... תתבגר ותלמד לקבל
אחי אל תלך להיות לא קבן ולא פסיכולוג
למה יש לך יכולות אבחון של קרפדה עיוורת
הוא לא אוטיסט
אולי טיפה נשי
זה שיש לו הרבה חברות זה אומר שיש לו יכולות חברתיות אז אוטיסט הוא לא
גיי אולי...
אבל זה לא אוטיסט... תתבגר ותלמד לקבל
אנונימי
אמיתי שמאבחנים ילד בן 10 מה הוא רק לפי ההתנהגות שלו ? הוא לא יודע בכלל מה הוא מרגיש לגבי המ*ניות שלו הוא רק ילד הוא לא יודע מה זה מ*ניות עדיין ..
ואין שום דבר שקשור לאוטיזם זה אח שלך וזה שהוא קצת שונה ממך לא אומר שהוא עם אוטיזם
ואין שום דבר שקשור לאוטיזם זה אח שלך וזה שהוא קצת שונה ממך לא אומר שהוא עם אוטיזם
אנונימית
כן הוא אוטיסט
קח אותו למיון מהר מהר לפני שיגמר.
קח אותו למיון מהר מהר לפני שיגמר.
שמע לא יודע מה להגיד לך
נראה לי אתה קיבלת את הגנים הפחות טובים
זה שהוא אוהב לעשות קניות ומשחק בבית בובות זה סבבה לגמרי וואלה לי היה בית בובות של דורה בגיל שש עם בוץ הקוף ואיסה האיגואנה
אתה יכול פשוט לומר שאתה חושב שהוא הומו וזה בסדר לחשוב ככה, כל הקוראים הבינו את הראש שלך מהטקסט, אבל אל תשפוט אותו כי זה אח שלך.
נראה לי אתה קיבלת את הגנים הפחות טובים
זה שהוא אוהב לעשות קניות ומשחק בבית בובות זה סבבה לגמרי וואלה לי היה בית בובות של דורה בגיל שש עם בוץ הקוף ואיסה האיגואנה
אתה יכול פשוט לומר שאתה חושב שהוא הומו וזה בסדר לחשוב ככה, כל הקוראים הבינו את הראש שלך מהטקסט, אבל אל תשפוט אותו כי זה אח שלך.
או שהוא גיי או שהוא פשוט ילד וזה יעבור לו כשהוא יגדל אין שום אוטיזם זה לא מוזר בגלל
אוטיסט?
אני רואה פה משיכה לגברים ויכול להיות שהוא ייצא מהארון בעתיד.
אני רואה פה משיכה לגברים ויכול להיות שהוא ייצא מהארון בעתיד.
צר לי לבשר לך, אבל אין קשר בין מה שכתבת לאוטיזם
יש לי אח עם אוטיזם, אז אני יודעת על מה אני מדברת
יש לי אח עם אוטיזם, אז אני יודעת על מה אני מדברת
אתה מבין שזה כמו שמישהו יבוא יגיד לך
שלום
אתה נראה כמו אלפחורס
ואתה יודע שבוודאות אתה לא
ואין לך שום קשר לאלפחורס
והבן אדם בא אליך במפתיע ומסביר לך פרטים למה אתה נראה כמו אלפחורס
והוא מתאר את בינימין נתניהו
ועם כל הכבוד אתה לא נראה כמו בנימין נתניהו.
הבנת?
המוסר השכל זה שאין קשר בכלל לאוטיסט
אח שלך אולי אוהב את הצבעים אדום כתום צהוב ירוק כחול וסגול
אבל הוא לא אוטיסט
תבדוק אותי
שלום
אתה נראה כמו אלפחורס
ואתה יודע שבוודאות אתה לא
ואין לך שום קשר לאלפחורס
והבן אדם בא אליך במפתיע ומסביר לך פרטים למה אתה נראה כמו אלפחורס
והוא מתאר את בינימין נתניהו
ועם כל הכבוד אתה לא נראה כמו בנימין נתניהו.
הבנת?
המוסר השכל זה שאין קשר בכלל לאוטיסט
אח שלך אולי אוהב את הצבעים אדום כתום צהוב ירוק כחול וסגול
אבל הוא לא אוטיסט
תבדוק אותי
אנונימי
יכול להיות שהוא גיי אבל לא אוטיסט
מה זה קשור לאוטיזם אבל
באותו אחד שבמסלול הזה - הוא יהיה הומו
אנונימי
זה לא אוטיזם
זה פשוט אומר שאח שלך נשי
אף דבר שכתבת זה לא סימן לאוטיזם
זה פשוט אומר שאח שלך נשי
אף דבר שכתבת זה לא סימן לאוטיזם
בתור אחד עם שני אחים שמאובחנים על הספקטרום
זה לא אוטיזם. הוא פשוט נשי.
ולא הוא לא בהכרח גיי. חלאס עם הסטיגמות.
זה לא אוטיזם. הוא פשוט נשי.
ולא הוא לא בהכרח גיי. חלאס עם הסטיגמות.
יאו למה יש לי תחושה שזה ספאם
בתור אחת שגרה עם 2 אחים אוטיסטים, אוטיזם יכול להתבטא בכל צורה אבל כלעוד אתה לא רואה עליו בעיות תקשורת והתנהגות מוזרה אז רוב הסיכויים שלא,הוא פשוט עושה את מה שאוהב.
זה סבבה אז הוא נשי.
אני בת ובאמת כשהיתי קטנה התנהגתי לחלוטין כמו בנים בגן הסתובבתי רק עם בנים באופן כללי עדין קל לי יותר להתחבר עם בנים. נתי רואה סדרות של בנים שנאתי איפור ברביות וכאלה
אני בת ובאמת כשהיתי קטנה התנהגתי לחלוטין כמו בנים בגן הסתובבתי רק עם בנים באופן כללי עדין קל לי יותר להתחבר עם בנים. נתי רואה סדרות של בנים שנאתי איפור ברביות וכאלה
אחי נראלי אתה האוטיסט מביניכם.
לא...
איך כל השיט שכתבת פה קשור לאוטיזם? תקרא קודם את ההגדרה ואז תסיק מסקנות בכל מקרה יכול להיות שאח שלך פשוט נשי וזה לא דבר רע.
אין פה אפילו לא תסמין אחד של אוטיזם
סתם נהנה מדברים נשיים, אני גם יחסית גברית (כדורסל, אופניים, לא מתאפרת, ביסודי היו לי בעיקר ידידים בנים, קראו לי אבו גבר כשם כינוי באיזושהי נקודה) ,זה בסדר גמור
אנונימית
יש אנשים שפשוט שונים זה הכל,הרבה אנשים אוהבים לעשות שופינג
אה וזה לא אוטיזם
אה וזה לא אוטיזם
אנונימית
אין לי אווירר
תאמין לי שאף אוטיס לא ירצה להסתובב בקניון בשביל לקנות בגדים
תאמין לי שאף אוטיס לא ירצה להסתובב בקניון בשביל לקנות בגדים
אין פה שום תסמין לאוטיזם/ ילד שהוא על הרצף. הוא פשוט נמשך קצת יותר לצדדים נשיים בו ככה זה נשמע מהצד. לא ביג די
מה מה הקשר אוטיסט מהה
אתה יודע בכלל מה זה?
הוא נשי חלאס לעשות ספאמים על חשבון האוטיסטים ולצחוק עליהם יש פה אנשים אוטיסטים וכאלה (אני) שבאמת יש להם אחים אוטיסטים
זה לא נושא לצחוק עליו
אתה יודע בכלל מה זה?
הוא נשי חלאס לעשות ספאמים על חשבון האוטיסטים ולצחוק עליהם יש פה אנשים אוטיסטים וכאלה (אני) שבאמת יש להם אחים אוטיסטים
זה לא נושא לצחוק עליו
רק ילד תשחרר אין פה שום סימן תסמין של אוטיזם . מותר לו לעשות את זה זה לא אומר כלום עליו לא אומר גיי לא אומר כלום ככה הוא נהנה מיתחבר לזה תן לו מה איכפת לך אבל למה שתחשוב שהוא אוטיסט נו באמת בחיים לא ראיתה ילדיים ?
מה קשור אוטיסט אחי
אוטיסטים זה אנשים שקשה להם עם רעש חזק, מצבים חברתיים, ולרוב נוטים להיות עם חוסר טאקט ויש עוד דברים אבל אני לא זוכרת מה עוד
אוטיסטים זה אנשים שקשה להם עם רעש חזק, מצבים חברתיים, ולרוב נוטים להיות עם חוסר טאקט ויש עוד דברים אבל אני לא זוכרת מה עוד
אוטיזם זה דבר מולד
אח שלך פשוט נחשב נשי , אוהב יותר מידי דברים של בנות
אח שלך פשוט נחשב נשי , אוהב יותר מידי דברים של בנות
אנונימי
הוא ליטרלי ביקש שלא תשפטו אותו
הוא אמר את זה מתמימות
מה אתם רוצים ממנו
למה כולם תוקפים אותו
הוא אמר את זה מתמימות
מה אתם רוצים ממנו
למה כולם תוקפים אותו
נשמע שהוא ההיפך הגמור מאוטיסט.
אתה לעטמת זאת נשמע כמו אוטיסט.
אתה לעטמת זאת נשמע כמו אוטיסט.
אנונימית
אתה אוטיסט.
אח שלך הכי רחוק מאוטיזם לפי התיאור.
בעקרון אוטיסט זה לרוב גבר/ילד שלא צבין כלום בסיטואציות חברתיות ולא מפרש נכון שום סיטואציה. וגם לא מתעניין בכלום מלבד איזה שני נושאים.
והרבה פעמים הוא הורס את המשפחה ומקשה על החיים.
במקרה הגרוע הוא אוטיסט-פסיכופת.
אח שלך הכי רחוק מאוטיזם לפי התיאור.
בעקרון אוטיסט זה לרוב גבר/ילד שלא צבין כלום בסיטואציות חברתיות ולא מפרש נכון שום סיטואציה. וגם לא מתעניין בכלום מלבד איזה שני נושאים.
והרבה פעמים הוא הורס את המשפחה ומקשה על החיים.
במקרה הגרוע הוא אוטיסט-פסיכופת.
אנונימית
כינוימגניב, נשיות וגבריות זו לא המצאה. זו מציאות.
פשוט אנשים נוהגים להתבלבל בין השוני האמיתי בין המינים (ויש המון) לבין המצאות מיזוגניות שנועדו להוריד מנשים.
וגם אם אנשים יתנו לבנות אקדחים, הן לא יהפכו לרוצחות כמו הגברים. זה ליטרלי מולד.
ואם אתה טוען שהם אותו הדבר, אתה מיזוגן יותר גרוע משמרנים-ימניים.
פשוט אנשים נוהגים להתבלבל בין השוני האמיתי בין המינים (ויש המון) לבין המצאות מיזוגניות שנועדו להוריד מנשים.
וגם אם אנשים יתנו לבנות אקדחים, הן לא יהפכו לרוצחות כמו הגברים. זה ליטרלי מולד.
ואם אתה טוען שהם אותו הדבר, אתה מיזוגן יותר גרוע משמרנים-ימניים.
יואו איזה ספאם נשבע. אה ואתה אידיוט גמור סליחה, אתה פשוט מגנה אוכלוסיה שלמה של אנשים על הספקטרום. אחלה השוואה בין אדם שאוהב טיפה דברים של נשים לבין אוטיסט... ממש קלת בול
האלה הקדושה, נשים וגברים כן מונחים שהומצאו על ידי החברה, כי החברה מצפה מגברים לשחק כדורגל, מבנות להתפאר ושיט...