10 תשובות
כן מבאס רצח...
בעיקר עייף
כן, לפעמים לוקח כמה שבועות אחרי להחלים
שיעוליזם אמאא אני נקרעת
ולא
ולא
שיעוליזם יפה
אימצתי
אה אה וכן בטח לא אני אבל חברות
אימצתי
אה אה וכן בטח לא אני אבל חברות
שואל השאלה:
בטעות ככה יצא במקלדת תיקנתי
בטעות ככה יצא במקלדת תיקנתי
אנונימית
כן זה פוסט קורונה וזה יעבור
כן
כן
באותו הנושא: