8 תשובות
אם את שלילית לפני שעשית אז כן
אבל אם אין משהו חשוב תשארי בבית נראה לי
כעיקרון אין מניעה אבל עדיף שלא
עדיף שלא
בדיקת pcr לא מגיעה תשובה ככ מהר צריך לחכות כמה ימים עד לתשובה .. אבל תעשה ביתית לבינתיים אם תצא שלילי תלך אם לא אז לא
עדיף שלא תחכי לתוצאות
לא ללכת
מלא הורים עושים את זה ושולחים את הילדים שלהם ובסוף מתברר שהם חיוביים וזה חוסר אחריות
אם את בריאה כן אם את חולה לא
(מבחינת סימפטומים)
ואם אין לך כוח אל תלכי יש לך תירוץ ממש טוב (בטח היית ליד מאומתים)
לא ממש לא את תסכני את הכיתה שלך והמורים
כשעושים בדיקת pcr אסור לך לצאת
אנונימית
באותו הנושא: