8 תשובות
בתכלס זה כי הם טיפשים
כי בא להם
כי הם רוצים תשובה מידית
למה אתה שופט אנשים?
תפסיק
תפסיק
כי לפעמים יש שיודעים את התשובה ויכולים להועיל?
בשביל להרגיע את עצמם. כשאתה קולט שיש משהו לא תקין עם הגוף שלך, אתה ישר תחפש תשובות. סטיפס הרבה יותר נגיש מתור לרופא שצריך לקבוע - סטיפס זה כאן ועכשיו, רופא זה עוד יממה במקרה הטוב.
מה גם שלקבוע תור לרופא יכול לעורר חרדות אצל חלק מהאנשים.
מה גם שלקבוע תור לרופא יכול לעורר חרדות אצל חלק מהאנשים.
כי למה לא
ביג צ'יז
באותו הנושא: