5 תשובות
עושים עוד בדיקה
אם במוסדי יצא לך שלילי את לא צריכה כי באינטיגן ביתי זה לא 100% אחוז דיוק
לא צריך בידוד
לא אבל יכול להיות שאת כן חיובית בדרכ בביתית אם יוצאים חיובי אז את חיובית
אנונימית