12 תשובות
מבין אותך (לא חוויתי את זה אבל עדיין), אם יש לך שאלות - תחפשי תשובות. אל תשאירי את זה פתוח, המלצה שלי.

ותהני מחר! מאמין שיהיה טוב (:
אם את חושבת ככה איך בדיוק תתקרבי לדת כדי להתקרב לדת צריך לדעת שיש אלוהים ולרצות את זה ב-100% אבל גם יכול להיות שמחר שתלכי לכותל תשני את הדעה שלך
אם לאלוקים לא אכפת ממך , אז איך הוא מחייה אותך כל רגע ורגע? ולגבי הסתירות , תשלחי לי בפרטי את זה ואני יענה לך.. ואשרייך!
נסי ללמוד הרבה אמונה, אמנם ספר הכוזרי בדיוק יתאים לך אבל יהיה לך קשה להבין אותו...
אם הייתי יודע מי את - הייתי מליץ לך על משהו בפרטי (בתנאי שלא תגלי לאף אחד את המשתמש שלי).
אנונימי
הנה אחותי בזה התשובות לכל השאלות שלך
לאט לאט קודם כל כל הכבוד לך על שאת רוצה לנסות למרות שקשה לך ואני ממליץ שתפני לרב כל רב ישמח לעזור לך או לפחות יפנה אותך לגורמים הנכונים שיתנו לך את העזרה שאת צריכה
כל הכבוד! (:

אממ למה קשה לך לחשוב שהתנ"ך אמיתי ברובו?
אממ גם אילו סתירות יש?
אני שואל את זה כי אני רוצה לפחות לנסות לענות לך על השאלות (שהדברים יתבהרו לך)
שואל השאלה:
liam
כל הקטע זה שאני לא ממש מאמינה שהוא קיים ככה שאני לא מרגישה שאני חייה בזכותו
אני מנסה להבין עם עצמי הרבה דברים
אקרא ואגיב לתשובות שלכם ביותר התייחסות בהמשך
תודה לכולם :)
אנונימית
הדת לא תיתן לך תהפוך אותך לטובה יותר או ערכית יותר וגם לא מאושרת יותר , ואומרת את זה מישהי ממשפחה דתית , תאמיני באלוהים ובאור שהוא מביע בעולם ותהפכי את עצמך לגרסה הטובה ביותר שאת יכולה
אנונימית
אנונימית^ את מבינה שבלי לדעת תורה את יכולה לרצות לעשות טוב ולעשות הפוך מרצון הבורא במחשבה שאת צדיקה?
אנונימי
^^^ אז שימי לב שגוף האדם שאסור בצרוה כחמה ופועל בצורה כחמה, אי הוא מפריש את הפסולת (ידוע מה שוהא לא צריך), איך יש זיעה לקרר אותנו מפני החום וכו'.

אל תקחי את הדברים האלה (ויש עוד הרבה מה לראות) כמשהו שמובן מאליו.
אנונימי