8 תשובות
5 לא בטוחה
5, אבל אם ביום החמישי עדיין חיובית אז עוד יומיים
5
5 ימי בידוד
5 ימים ויציאה רק עם שתי בדיקות שליליות מהיון הרביעי בבוקר והחמישי בערב. במידה ועדיין יש תשובה חיובית ותסמינים להישאר עוד יומיים
5 ימים
בלי חיסון: 10 ימים.
עם חיסון: 5 ימים.
הכל זה אם יוצאים שלילי בסוף הבידוד ובהשגחת רופא
עם חיסון: 5 ימים.
הכל זה אם יוצאים שלילי בסוף הבידוד ובהשגחת רופא
חמישה ימים ואם את יוצאת חיובית בבדיקה של היום הרביעי או של היום החמישי את צריכה להישאר בבידוד עד שיעבור שבוע
באותו הנושא: