8 תשובות
5 לא בטוחה
5, אבל אם ביום החמישי עדיין חיובית אז עוד יומיים
5 ימי בידוד
5 ימים ויציאה רק עם שתי בדיקות שליליות מהיון הרביעי בבוקר והחמישי בערב. במידה ועדיין יש תשובה חיובית ותסמינים להישאר עוד יומיים
5 ימים
בלי חיסון: 10 ימים.
עם חיסון: 5 ימים.
הכל זה אם יוצאים שלילי בסוף הבידוד ובהשגחת רופא
חמישה ימים ואם את יוצאת חיובית בבדיקה של היום הרביעי או של היום החמישי את צריכה להישאר בבידוד עד שיעבור שבוע