6 תשובות
כנראה שאת נוגעת בהם אן משהו בלי קשר לפוצץ פשןט לא לגעת בהם בכלל אולי זה סתם סימן אדום שיעבור אחרי כמה ימים לפחות לא צלקת
לא בהכרח, לרוב זה משהו שעובר תוך יותר זמן אבל בסוף זה עובר. תחכי בסבלנות וזה יעבור. בכללי זה טוב שאת שמה קרם פנים אז תמשיכי לשים. שימי גם קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות
שואל השאלה:
קרם הגנה? למה?
קרם הגנה? למה?
יכוך ממש להיות שזה צלקות
אם את נוגעת בהם יותר מידי או מפוצצת
אם את נוגעת בהם יותר מידי או מפוצצת
בכללי קרם הגנה זה חשוב. השמש מאוד מזיקה וגורמת להזדקנות מואצת של העור, ובכללי הקרינה מסוכנת.
וכשהעור פצוע/ניזוק בגלל חצקונים/פצעונים הוא יותר רגיש לקרינת השמש, אז זה גם יותר מסוכן וגם סיכוי גבוה שיקבל פיגמנטציה (ופיגמנטציה לא מופיעה ישר, זה קורה ואז את רואה את זה על העור כמה שנים אחרי זה)
וכשהעור פצוע/ניזוק בגלל חצקונים/פצעונים הוא יותר רגיש לקרינת השמש, אז זה גם יותר מסוכן וגם סיכוי גבוה שיקבל פיגמנטציה (ופיגמנטציה לא מופיעה ישר, זה קורה ואז את רואה את זה על העור כמה שנים אחרי זה)
בדרך כלל זה טבעי והעור יחדש את עצמו תוך כמה ימים
אם לא; להתחיל להשתמש בחומרים מבהירים ומחדשים
אם לא; להתחיל להשתמש בחומרים מבהירים ומחדשים
באותו הנושא: