11 תשובות
כן.
כן חד משמעי
כן
אלא מה
בטח
בתכלס כן אבל זה נשמע כמו תירוץ עלוב כדי לשקול כמה גרמים פחות
אנונימי
כע ברור והכי טוב זה בבוקר אחרי השירותים
כן אבל בגדים לא שוקלים כל כך הרבה .. את יכולה להשקל עם ופשוט להוריד כמה קילוגרמים אם זה כלכך משנה
מן הסתם.. בגדים יכולים לשקול גם 2 קילו אם הם כבדים
המדד האמין ביותר זה בלי בגדים
המדד האמין ביותר זה בלי בגדים
כן